pátek 13. prosince 2013

Zpovědnice


V čase předvánočním vytvořily naše starší žačky zpovědnici, ve které jako první objevili dva trenéři
Prvním je trenér mladších žaček Kuba Škulavík
  1. Nejoblíbenější volejbalový post? 
"Smečař, ale čím jsem starší, tím víc se mi líbí nahrávání, škoda jen, že mi to moc nejde :-) "
2. Jak dlouho se věnujete volejbalu? V kolika letech jste začal/a hrát, či se jinak věnovat volejbalu?
"Volejbal hraji od 13 let, tzn. 17 let je součástí mého života. Trénovat jsem začal před 4-5 lety."
3. Co očekáváte od letošní sezóny? 
"Od holek očekávám, že se toho letos hodně naučí a urvou medaili."
4. Čím jste jako trenér výjimečný?
"Asi ničím, myslím, že každý trenér se má pořád co učit a neustále na sobě pracovat."
5. Váš největší volejbalový úspěch?
"Trenérský - 1. místo krajského přeboru ml. žákyň 2011/2012."
"Svůj - že hraji volejbal pro radost."
6. Nejoblíbenější část tréninku? Jaký tréninkový den máte nejradši a proč?
"Středa, nevím proč."
7. Máte někdy chvilky, kdy se přestáváte ovládat a jak je ovládáte?
"Nikdy :-D "
8. Jak zvládáte trénovat i s prací?
"Někdy je to náročné, ale snažím se. Blbý je, že v práci kolem mě taky lítá spousta dětí a adolescentů, takže si na tréninku neodpočinu od práce a naopak."
9. Máte nějakou svoji nejoblíbenější hráčku?
"Snažím se ke všem přistupovat stejně, ale mám rád hráčky, které do toho dávají srdce na tréninku i na zápase, bohužel je takových hráček jak šafránu."
10. Dáváte si nějaké předsevzetí do nového roku?
"Nedávám, stejně bych na to tak 5.1. zapomněl."
 11. Vaše přání do nového roku . 
"Přeji všem trenérům, aby jim vydržela energie a chuť do trénování. Hráčkám spoustu vyhraných zápasů a rodičům, aby jim děti dělaly radost. Všem přeji hlavně zdraví, to je základ.    

Žádné komentáře: