pondělí 17. února 2014

Pokud jsme toto ještě nikdy neslyšeli, tak nás to určitě nemine II.

Já nevím....Myslela jsem....Musela jsem nakupovat....Nevím....Zapoměla jsem....Mám jen jednu botu....To je blbka....Nemám pití....Nejde mi to a ještě jsem blbá....Ty krávo....Nevím....Ty hej....Ten je krásný....Proti komu hrajeme? Nevím, ale mají zelené dresy.... Po kolika jsou tam pokoje?....Nevím....Ježíš....Tak vidíte....My to s váma také nemáme lehké....Ty( píp- sprosťárny nepíšu)....Nemám dresy....Já nevím.....Proč jdeš pozdě? Ujela mi tramvaj....Jsem blbá....Za všechno může matka....Já to nechápu.....Já nic nechápu....Fakt?....Já jsem se snažila.....Ale pane trenére....Já se snažím...Cóó....Jste chytrý jak rádio....A proč?....Viděli jste toho kluka?....Já nevím....Holky hrajem....Chtěla bych mít tvoje "Afro"....Nejde to....Je blbá....Fakt?....Mně se nechce...Bylo mi špatně....Ten je strašný....Naši říkali....Já nevím

Žádné komentáře: