pondělí 15. září 2014

Cesta vzhůru

Je důležité mít hlavu vždy vztyčenou !!

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Je mi jasné kam pan trenér Papcun míří. Je mi velice líto, co se v klubu stalo, protože snaha pana trenéra byla vždy vysoká!
Otázkou je, jestli nový trenér žáček bude přínosem, když už jednou dostal klub na úplné dno!
Hlavu vzhůru pane Papcune! Držíme pěsti!
S úctou
S.P.

Anonymní řekl(a)...

Pane Papcune, proč Vás odvolali? Byl jste dobrý trenér, dalo Vám to hodně práce. Já to prostě nechápu... Děkujeme Vám za všechnu snahu a pomoc!

Anonymní řekl(a)...

Když jsem se to dnes ráno dozvěděla něvěřila jsem vlastním uším.Jak někdo může vyhodit člověka,který pro naše děti toho tolik udělal a dělá?Bohužel dnes je taková doba,kdo se snaží aby z našich dětí něco bylo,dá do toho vše co může a snaží se i nad rámec svých povinností, tak je po zásluze potrestán.Moc se snažíš...tak pryč s tebou.Neuvěřitelné!!!!Pane TRENÉRE Papcune, chci Vám jen poděkovata popřát Vám hodně úspěchů a štěstí, někde, kde si budou Vaší práce vážit.Opravdu mně mrzí jak se k Vám zachovali. S pozdravem
Mackovíková L.

Anonymní řekl(a)...

Je nám to také líto. Je smutné, že se někdo ze dne na den dokáže zbavit člověka, který volejbalem doslova žije. Děkujeme za vše, co jsi pro holky dělal ( a věříme, že ještě uděláš).
Jarošovi

Anonymní řekl(a)...

Zbavovat se srdcařů je vždy chyba! Drž se!

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
admin řekl(a)...

Všechny vulgární a urážející příspěvky budou smazány administrátorkou webu.

Anonymní řekl(a)...

Dík za všechno, dík za holky a klobouk dolů, jak jste se jim věnoval. Přeji hodně štěstí a držím palce. Jestli chtěl někdo holkám na prahu nové sezóny sebrat chuť do volejbalu, tak se mu to daří. L. Štěpánek

Anonymní řekl(a)...

Marně si lámu již několikátý den hlavu nad tím, co tím ten profesionální klub vlastně sledoval….

Schválně nepíšu čím, protože to vlastně oficiálně stále nevímeL



Sledováním olomouckých volejbalových žaček se naše rodina baví poměrně aktivně několik posledních let.

Netvrdím, že se mi vždy všechno jen líbilo.

Trenér Papcun byl však takový formát, že byl ochoten ty rádoby „objektivní“ rodičovské připomínky vnímat.

Špatná komunikace s rodiči – no nevím, já si ji představuji jinak.

Taky by se daly na prstech ruky spočítat zrušené nebo vynechané tréninkové jednotky.

Klobouk dolů - kdo z dnešních zaměstnaných by to dal.

Nějak si také nemohu vybavit turnaj nebo zápas, který by nebyl organizačně zajištěn.

No není to taková samozřejmost, jak se může na první pohled zdát.



A jak to vypadá u starších žaček teď aktuálně?

První sobota, kterou měly hrát soutěž kadetek, byla pro jejich družstvo zrušena.

Na tréninky tyto nezletilé slečny dochází v nejistotě, že neví, kdo nebo co je tam čeká / naštěstí aspoň ten, který s tím sice už nepočítal, ale je v tělocvičně /

A tento víkend mají před sebou první kolo soutěže. K víkendu zatím nikdo nic bližšího neví.



Závěry si udělejte každý sám. Já mám za sebe naprosto jasno a trenérovi Papcunovi patří za mne velký dík.



S. Kubátová

Anonymní řekl(a)...

Bude vas skoda byl jste,jste a navzdy budete jeden z nejlepsich treneru ♥