sobota 8. listopadu 2014

Krajský přebor starších žaček začal prvním kolem

 Sobota patřila starším žačkám, které odehrály 1 kolo KP.
A - družstvo .Jedeme do Přerova, kde v opravené hale hrajeme o co nejlepší umístění. Začínáme s domácím Přerovem a soupeře bez problému přehráváme. Ze Šumperka mám drobné obavy, aby nedošlo k podcenění soupeře. Holky mne vyvedou z omylu a soupeře po pozorném výkonu jednoznačně.... no nenapadá mne jiné slovo než zdemolují. Následuje letošní největší krajský rival  z Prostějova. V letošní sezoně jsme spolu hráli již 6x a máme příznivou bilanci 6 vítězství. Dnes ale bylo vše jinak. Nepřijímáme. Nikdo na sebe nechce vzít odpovědnost a některým hráčkám se vůbec nedaří..... A soupeř ? Dnes chce opravdu vyhrát, my si myslíme, že to půjde samo. Zaslouženě prohráváme. V posledním zápase kdy na nás leží silná deka a hrajeme mizerně porážíme Uničov. Tři naši věrní fanoušci na tribuně jen nevěřícně kroutí hlavou. Já jsem chtěl dnes víc !
Hodnocení nahravačky :
První zápas jsme hrály celkem slušně až na ten přesnější příjem, ale druhý set to bylo daleko lepší.
Druhý zápas byl asi s největším nasazením, co si tak myslím. Nenechaly jsme spadnout balon a hráli jsme poměrně přesně.
Zápas s Prostějovem jsme totálně vypustily.. A to je škoda.. 
Ale největší katastrofa byl poslední zápas. Opravdu jsem nevěděla co se s námi děje..
Hodnocení smečařky :
První a druhý zápas jsme hrály dobře, ale ten třetí a čtvrtý byl příšerný. Nedařilo se nám příjmout (například mě) a moc jsme nehrály.
B - družstvo. Ve své podskupině je to souboj "béček " z Přerova, Prostějova a naše. Nám se podaří porazit Přerov, ale prohrajeme s Pv. Následně holky prohrávají zápasy o umístění a jsou ve skupině čtvrté. Hodnocení trenérky - kazíme hodně servisů a mizerně přijímáme. U některých hráček by mělo být daleko větší nasazení!! 
Velká pochvala dnes pro družstvo kadetek, které nás dnes nahradilo v lize kadetek a z Nového Jičína dovezlo 4 body.

Žádné komentáře: